Most ljubavi - romantično i istorijsko mesto




Most ljubavi jedno od veoma simpatičnih znamenitosti po čemu je Vrnjačka Banja poznata. Mesto gde zaljubljeni parovi "zaključavaju svoju ljubav" katancem, a potom se ključ baca u reku.

Svake godine se organizuje najduzi poljubac gde pobednici odnose lepe nagrade.
Verujemo da ne postoji posetioc Vrnjacke Banje koji nema barem 2, 3 fotografije sa ovog predivnog mesta iznad Vrnjačke reke.
Postoje jos dosta mostova ljubavi po svetu, gde su najpoznatiji u Parizu, Veneciji ... ali ipak Banjski most provereno je najstariji, cije postojanje seze i preko 110 godina. 

Molitva za ljubav 


Brzo kao kratkovečne cveća liske
i ova ljubav staće da se kruni i drobi:
žedan je zaborava tamni vir.

O, bože, drugi ti se mole za sreću i mir,
a ja: sačuvaj u srcu mom, zarobi,
jučerašnjeg dana nestalni pram.
Zaklopi dušu moju sad kо zlatnu
skrinju, načini je ljubavi hram.

O, duša moja ne moli sreću za se -
sve dosadašnje radosti nek se snište -
ali pobožno ona od tebe ište
da dan se ovaj od strašnog brodoloma spase.
Bez pomoći tvoje povenuće sve brzo
kao bulka u zrelome žitu i lanu.

O, bože ne molim za sreću, za radost, za
slast.
Da bol ovaj ne umre, mene je strah;
da oganj sveti što u meni planu
ne sagori iznenadno u prah,
ne razbukti se prekonoć u strast.

Desanka Maksimović